Comment 2 for bug 1662544

Revision history for this message
Stephen Boddy (stephen-j-boddy) wrote :

Rahmadani, this project had a user who vandalised translations and changed bug assignee and status for no good reason, and refused to respond when contacted. After I had them banned, they came back and did it again under a new username, which also got banned.

I hope you are not them back again, so please just drop a quick line here confirming that you are not them. The reason I'm challenging you is that your account was created a few days after the second account got banned, and I think they also showed as Indonesian on their details page.

I'm going to put this ticket back to myself for now. Do NOT simply reassign it back to yourself. When you push a bzr/git branch into launchpad, or point me to a repository somewhere where it's obvious you are actually working on this with commits, I'll be happy (delighted!) for you to assign it back to yourself.

If you have no connection to that individual, please accept my apologies.

And just in case you do not speak English... Google Translate... which is probably wrong...

Rahmadani, proyek ini memiliki pengguna yang dirusak terjemahan dan berubah bug penerima dan status tanpa alasan yang baik, dan menolak untuk merespon ketika dihubungi. Setelah saya mereka dilarang, mereka datang kembali dan melakukannya lagi di bawah nama pengguna baru, yang juga kena banned.

Saya harap Anda tidak mereka kembali lagi, jadi silahkan saja menjatuhkan baris cepat di sini mengkonfirmasikan bahwa Anda bukan mereka. Alasan saya menantang Anda adalah bahwa akun Anda telah dibuat beberapa hari setelah akun kedua kena banned, dan saya pikir mereka juga menunjukkan sebagai Indonesia pada halaman rincian mereka.

Aku akan menempatkan tiket ini kembali ke diri saya sendiri untuk saat ini. TIDAK hanya menetapkan kembali kembali ke diri sendiri. Ketika Anda mendorong cabang bzr / git ke launchpad, atau menunjuk saya untuk repositori di suatu tempat di mana sudah jelas Anda benar-benar bekerja pada ini dengan komit, saya akan senang (senang!) Bagi Anda untuk menetapkan kembali kepada diri sendiri.

Jika Anda tidak memiliki sambungan ke individu itu, terimalah permintaan maaf saya.

Dan hanya dalam kasus Anda tidak berbicara bahasa Inggris ... Google Translate ... yang mungkin salah ...